|
Niestety zabrakło dwóch czołowych zawodników tej klasy jak Espen Torp i Thorbjorn Jespersen, ale obecno¶ć trzeciego Widara Holmedala "uratowała" zawody. Tylko pięciu uczestników, ale atmosfera wspaniała. Musieli¶my poza lataniem pomagać w sędziowaniu, staniu na bramkach itd. Była to też wspaniała nauka.
Poza Widarem, wszyscy startowali pierwszy raz. Widar oczywi¶cie wygrał ze swoim Surprice. Ja zaj±łem drugie miejsce modelem Millennium Witka Stefańskiego i tylko my mieli¶my typowe modele F¬F. Pozostałe trzy modele to Hotlinery jak Flick Flack czy Bonito. Nie mniej jednak i oni mieli wspaniał± zabawę i trening, robi±c do 1¬ bramek po dwie. Czas termiki zmniejszyli¶my do ¬ minut, aby każdy mógł ten czas wylatać i trenować l±dowanie. Widar pomagał nam wspaniale, zwracał, uwage na błędy, które trzeba poprawić, tak, że wszyscy byli bardzo zadowoleni nauczyli się bardzo dużo i zorganizujemy więcej zawodów klasy F¬F, bo nie trzeba wcale mieć najlepszego modelu ani silnika żeby uczestniczyć w takich zawodach i mieć wspaniał± zabawę i mile spędzony czas.
Widar dał również pokaz swojego Surprice F¬B z 27 ogniw.
Pogoda wspaniała, słońce, ciepło, wiatr boczny. Termika również była, pierwsz± kolejkę mogłem wylatać w termice z zero czasu silnika.
Podczas gdy sam trenuj±c wylatałem około 20-22 bramki, po zawodach 24 i 2¬ bramek na pierwszym treningu. To wła¶nie na zawodach można się dużo nauczyć, patrz±c na innych i otrzymuj±c cenne rady od do¶wiadczonych pilotów.
**¬**
Pozdrawiam Czesław D±browski
liczba komentarzy: 0 [ ]
|